maandag 23 mei 2011

Tibetaanse vlaggen

Afgelopen zaterdag hebben Janine en ik tijdens een workshop Tibetaanse vlaggen gemaakt. Het was echt heel leuk en leerzaam. We hebben 3 sets vlaggen gemaakt die in de kleurvolgorde geel, groen, rood, wit, blauw worden opgehangen. Deze kleuren staan voor Hemel, Aarde, Lucht, Water en Vuur. Ik heb het aan Janine overgelaten om het hele verhaal te vertellen, daar zij hier tien keer beter in is dan ik. Hieronder zie je mijn foto's van de vlaggen die ikzelf gemaakt heb. Twee hangen er in de tuin en de kleine vlag hangt in mijn 'werkkamer'. De grote vlaggen hangen buiten in weer en wind, waar ze zullen verweren, hetgeen ook de bedoeling is (al hoop ik dat het iets minder snel gaat dan de 2 minuten die het duurde bij Janine!).
Zo worden alle wensen naar iedereen doorgegeven.






7 opmerkingen:

Jeany zei

hahaa, nou eentje zal het wel langer redden zie ik, die hangt een beetje beschut, we hebben in elk geval weer lekker genoten hé meid, op naar de vlg workshop ☺ liefs van mie

Jolette zei

Lijkt me erg gezellig geweest!
De vlaggetjes hangen er leuk bij, zo in de tuin!
Doeg,

Jolette

Unknown zei

Leuke workshop! Weer iets geleerd! Mannen met sproeiers en Tibetaanse vlaggen gaan niet samen.
;-)
groetjes,
Marianne/

Bianca Kalksma zei

Jij hebt ook een prachtige plek gevonden voor jouw vlaggen! Lijkt me al een klus om ze aan een touw vast te maken;) Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad en veel napret met het sproeierverhaal van Janine:) Ben benieuwd naar jullie volgende creatieve projecten:)

Yvonne zei

Wat een leuke foto's, prachtige vlaggen, je hebt er een mooie plek voor uitgekozen om ze te laten wapperen! Leuk om te lezen en leuk om te zien hoe de vlaggen door jullie zijn gemaakt.
Groetjes van Yvon

Anneke zei

Laat maar waaien die wensen! Leuke vlaggen, het ziet ernaar uit dat jullie veel plezier hadden!

CreativBär zei

Het was zeker heel gezellig :-)
Leuk de vlaggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...