dinsdag 17 april 2012

Zeist

Heel lang naar uitgekeken, en is alweer voorbij. De Art Specially beurs in Zeist.
Maar wat was het gezellig. Samen met Janine, Moni, Christel en Katrien 's morgens vroeg naar Zeist gereden zodat we lekker op tijd daar waren.
Wat waren er weer leuke spullen. Ik had me voorgenomen veel inkt te kopen en niet te veel stempels. Dat is maar gedeeltelijk gelukt! Er zijn toch weer wat stempels blijven hangen.
Ook weer veel bekenden getroffen, zoals Bianca, Yvonne, Petra, Barbara, Marja en Judith. Marja en Judith zag ik nu voor de eerste keer. Heel leuk om nu eens met hen kennis te kunnen maken.
Aan het einde van de middag (onze beursen ver leeg), zijn we een paar workshops gaan doen. Altijd weer zeer leerzaam en gezellig.
Na een vermoeiende dag met een flinke buit terug naar huis, maar eerst nog lekker gegeten ter afsluiting.
We hebben genoten en kijken alweer uit naar volgend jaar en misschien wordt het dan toch het hele weekend, wie weet.



Heel veel groetjes van Ini

5 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een leuke dingen heb je aangeschaft Ini! Jij hoeft je inderdaad ook voorlopig niet te vervelen, ha ha!
Ik vond het heel leuk om jou ook weer even te zien, fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad.
Lieve groetjes van Yvon

Petra Tillmann zei

Jij hebt ook leuke spulletjes gekocht, Ini! Die rosetjes van Tim Holtz zijn zo leuk. Ben benieuwd wat jij er mee gaat doen. Veel plezier met je spulletjes!
Het was weer leuk om je te zien. Tot een volgende keer!
Lieve groetjes, Petra

Jeany zei

Hee meid, ja heerlijk, volgende jaar hele weekend!!

Jolette zei

Leuk om je aankopen te zien Ini!
Fijn dat je zo goed je slag hebt kunnen slaan!
Groetjes,

Jolette

Unknown zei

Zo leuk om al jullie aankopen te zien ik kom steeds nieuwe dingen tegen die ik niet heb gezien maar ja helaas weinig tijd om de beurs over te gaan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...